woensdag 20 augustus 2008

De Cataratas

Dinsdag 19-08

Om 8 uur 's morgens vertroken naar de Cataratas, een half uurtje later staan we bij de ingang van het park.
Eerst en vooral moet ik de Argentijnen ne dikke pluim geven omdat alles aan de watervallen, waar mogelijk, perfect is aangepast.
Overal zijn aangepaste toiletten, alles is zoveel mogelijk vlak gemaakt en er rijdt daar een treintje van de ene waterval naar de andere, zelfs daar kon de Jos zonder problemen op.
België kan hier echt nog wat bij komen leren.


De watervallen daar zijn echt geen woorden voor, zo mooi, zo groot, zo indrukwekkend en ongelooflijk prachtig.


Het enige wat de Jos daar niet kon doen was met een boot richting waterval varen.
Op aaraden van ons Liesbeth en Weking ben ik dat dan maar gaan doen. Dat is echt wel een belevenis, met ne grote speedboot vlakbij die watervallen.
Ik had echt gene droge draad mee aan mijn lijf maar het was echt de moeite.
Tegen de avond zijn we met een gids met een jeep de jungle ingereden.
Hier ook weer geen probleem, Jos werd de jeep in gedragen en zijn rolstoel brachten ze naar onze auto die op de parking stond.
Twee uurtjes hebben we door de jungle gereden en van die gids zijn we heel wat te weten gekomen dus nu zijn we weer een betje slimmer.
Aan het einde van de rit reed de gids ons terug naar onze auto, hij heeft de Jos uit de jeep gehaald en netjes terug gezet in zijne rolstoel. Als dat geen service is.
Ge zult het al wel begrepen hebben, wij hebben een fantastische dag gehad.
Ik heb de foto's van de Cataratas op de site gezet maar zoiets pakt niet op papier dat moet ge met uw eigen ogen zien.

Woensdag 20-8

Vandaag een echte rustdag ingelast, gisteren was voor de Jos toch wel een beetje vermoeiend dus we zijn de hele dag op de camping blijven luieren.

7 opmerkingen:

Jos en Elly zei

Hallo iedereen,

Bedankt voor alle reacties.
Ils ik moet eerst nog wat vertellen over die tuben Tec 7.
De Jos heeft nogal veel dichtgespoten in da vliegtuig hoe kom het denkte gij dat wij zolang aan de grond gestaan hebben in Sao Paulo.
Chantal, ge kunt uw onderbroeken wook binnestebuiten aandoen ej of wiste gij da nog niet.
Allej voor iedereen ne dikke kusxxx

Anoniem zei

Ik moesset nog denke dat da daar iet mej te maken had .

Onderbroeken?? Moete da nog dragen??

groetjes
Ilsxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

chantal zei

Weet ik wel, mar a ge dan toch in de watervalle zoot, konde da impersant doen ej.
Bangelijke schwone fotows trouwes van de watervallen.
Enne, vergeet ni da ge op verlof zijt ej, dus geniet op tijd van ne vrijen dag.

Anoniem zei

Ik wil mij als opvoedster van Ilse Buyens toch even verontschuldigen in haar plaats. U moet begrijpen dat zij niet is zoals u en ik. Wegens zuurstoftekort bij de geboorte heeft ze een mentale achterstand opgelopen. Daar zij dagelijks pampers draagt, is ze niet voldoende op de hoogte van het gebruik van onderbroeken.
Ilsje, normale mensen dragen onderbroeken. Dat zijn die dingen met 3 gaten in, die jij altijd op je kop zet. Als je dan die mooie rode met hartjes van je lieftallige zusje op je hoofd zet en naar de supermarkt loopt, wordt ze telkens boos. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik hoop dat je het nu toch wilt onthouden: dat zijn onderbroeken...

Anoniem zei

i think you add more info about it.

Anoniem zei

Dank u vriendelijk voor de informatie. Hoewel er nog steeds een beetje info ontbreekt,...bvb waar die onderbroeken dan gedragen moeten worden.Gelieve deze kwestie zo vlug mogelijk op te helderen.Liefst in korte en simpele zinnen en graag in onze mooie moedertaal Nieuwmoers
In volle afwachting naar meer duidelijkheid omtredens deze ingewikkelde zaak
Vriendelijke groeten
Hoogachtend,
uw kerstekind

Anoniem zei

on ow kont ej...