donderdag 9 oktober 2008

Cafayate

Woensdag 08-10

Vandaag rijden we over de Ruta 40 naar Cafayate. De weg van Cachi naar Cafayate is ongelooflijk mooi, we hebben die vorig jaar ook al gedaan maar het lijkt wel of het hier nog mooier geworden is.
Tegen de avond zijn we dan in Cafayate en daar zitten we dan op dezelfde camping waar we vorig jaar met Liesbeth en Weking en Salt gezeten hebben.
We hebben hier onze was nog eens afgegeven en zijn daarna een terrasje gaan doen. We zijn van zin om hier een paar dagen te blijven, de omgeving hier is veel te mooi om er gauw door te rijden.

Donderdag 09-10

Vandaag staat de Quebrada de Cafayate op ons programma, mensen dat is zo prachtig, echt een wonder van de natuur. Ik denk dat dit stukje toch wel een van de mooiste is van Argentinë.
We hebben een hoop foto's gemaakt, die ik er later op zal zetten, maar eigenlijk zie je dan nog niks van wat er in werkelijkheid te zien is.
De Jos is in de namiddag nog een stukje met zijne bike gaan rijden en dan kan ik op mijn gemakske winkeltjes kijken, die zijn er hier in overvloed.
Vanavond doen we een barbecueke en dan morgen weer op pad.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb gisteren ook mijne was weggedaan ,...vlotjes ging het niet . De eerste laundry waar ik stopte ( grote plaat "laundry") aan de straat)
-Sorry,we dont do laundry.
-Jamaar er staat daar een plakaat???
-Ja maar die moet nog veranderd worden, nu doen we massage.

den tweede was wel een wasserij. Geluk dus
De was tellen want je betaald hier per stuk.
Ok, 9 slipjes,3 bhs,5 bloezekes en twee broeken of neeje zijn dees wel bloezekes ? We doen ze anders bij de BHs
dus 5 bhs en 3 bloezekes ,9 slipjes en twee broeken.
of zouden da toch bloezekes zijn??Alles nog eens tellen .
Na 7 keer tellen en een half uurke in de brandende zon op een papierke wachten terwijl we er allebei de slappe lach van krijgen krijg ik een papierke waar mn ondergoed 7 keer is doorgekrabt en opnieuw geschreven. Tis te hopen dat het met de was zelf een beetje beter gaat he

dikke kus
ILs

Liesbeth & Weking zei

tja, wat voor specialekes hedde gij ook allemaal ni??

Anoniem zei

die leren met die gatjes en die ijzeren spijkertjes ,...vinde gij da speciaal??

ils xxxxxxx

chantal zei

Ilske, kem jeel jouw collectie gezien, en die mej spijkers en gatjes is precies nog de meest normale ...

Anoniem zei

tis dan ook de meest comfortabele

Liesbeth & Weking zei

zijn die spijkers dan langs binnen kromgeklopt?

Anoniem zei

neje , daarom heb ik em zo geire