dinsdag 21 oktober 2008

Op weg naar het Zuiden en naar de koude

Maandag 20-10

Vandaag zijn we van Malarguë tot in Chos Malal gereden. De weg was redelijk goed en het uitzicht prachtig, langs de ene kant de besneeuwde bergen en langs de andere kant een immense vlakte.
Tegen de avond zijn we op een kleine camping bij de rivier aangekomen, we zijn daar vorig jaar ook al geweest. Het campingske is proper en er zijn douches met tegels en warm water, we moeten maar 5 peso betalen voor 1 nacht (1,25 €), dat is de moeite niet en als je dan nog met lekker warm water kan douchen ook.

Dinsdag 21-10

We wilden vandaag van Chos Malal tot in Zapala rijden maar omdat er zoveel wind is, besluiten we verder te rijden tot in San Martin de los Andes.
Hoe verder we naar het Zuiden gaan, hoe kouder het wordt maar we willen toch nog een eindje verder want het is hier echt heel mooi.
We hebben ons dikke truien en ons sokken opgezocht en dan kunnen we er weer tegen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

T ziet er wel geweldig uit!
Ik heb mn sokken hier kapot geknipt want tis bloedheet met die dingen in uw teenslippers;-)
Nog veel plezier ginder en geniet ervan hee

dikke kus
Ilsxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Ils,

Ik vind dat ook altijd vervelend met sokken in teenslippers.

Dikke kus xxxxxxxxxxxxxx
Elly

Liesbeth & Weking zei

Ma,

ge moet me toch eens uitleggen hoe gij in godsnaam in die boom geraakt zijt. Hoeveel Argentijnen zijn daarvoor komen helpen?

Groetjes,

Liesbeth xxxxxxxxxxxx

ps: ik draag geen teenslippers, dus ik kan weer ni meebuurten...

Anoniem zei

Seg Liesbethje,

Ik ben helemaal alleen in dieje boom geklommen, mijn conditie is er hier fel op vooruit gegaan zenne

Dikke kus
ma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

chantal zei

Stoefer !

chantal zei

Im em nog ni nr de fotows kunne gon zien, dus ik kan (voorlwopig)ni mej prate over ellys in bomen.
Kem wel teenslippers mar wil daar ni over mej praten.
Dikke kus xxxxxxx

Anoniem zei

Ik snap er niks van zulle ,....ik zien wel bomen maar Elly zit er nie in . Ze sta wel neffe ne grote cactus en al ,...maar telt da als boom ? en ze zit er nie in ,...telt da ook??
alee dan
dikke kus xxxxxxxxxxxx
Ils

ps in iedereen zn schoenenkast zouden teenslippers moeten staan.

Liesbeth & Weking zei

en in jouw schuif nen bril mej dikke glazen... ache noni ziet ad oos ma in nen bwom zit...

Anoniem zei

Ja ,...ik heb geen schuif maar kep ze wel gevonden zulle.
Ik dacht eerst dat het een mariabeeld was;-)