woensdag 12 november 2008

Nog altijd in het dorp.

Maandag 10-11

Gelukkige verjaardag Annelies en Trigven.

Vandaag hebben we eigenlijk niks speciaal gedaan. Ik ben 's morgens naar het dorp gewandeld en ben daar wat gaan rondhangen.
's Namiddags zijn we nog eens bij Karin koffie gaan drinken en taart (Selva Negra) gaan eten.
's Avonds zijn we bij de Juan geweest, Naty was met de school een nachtje weg dus de Juan moest op Mica passen.
Toen we daar aankwamen zat Mica, met haar broek achtersevoren aan, een ijsje te eten en iets later kreeg ze van de Juan een grote bak chips.
Mica vond het allemaal geweldig, dus als je een babysit nodig hebt kan je met een gerust hart de Juan bellen, de kinderen vinden dat zeker plezant.

Dindsdag 11-11

De Jos heeft vandaag in Belgrano een winkel ontdekt, Dick Haus, het is de Toon Dejongh van Belgrano. Ik krijg hem daar niet meer buiten en hij heeft daar een hoop dingen gekocht.
Ik ben op mijn gemakske bij Tante Leny een koffie gaan drinken en wat bij de moeder van de Norbert gaan buurten.
Toen ik terugkwam op de camping was de Jos al volop in gang met boormachine en klein bleiterke. Er wordt vanalles gerepareerd en verbouwd aan de Josmobiel.
Hier op de camping zit het vol Duitsers dus 's avonds worden de grote flessen bier bovengehaald
met als gevolg dat het elke avond laat wordt maar het is hier wel heel gezellig.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Laat het nog maar smaken,

Geen week meer en jullie zijn hier, lekker bruingebrand waarschijnlijk, terug op Nieuwmoer.
Er komen dus nog een heel aantal gezamenlijke uurtjes in de nabije toekomst.

Tot binnenkort,
nog voor even, "den overkant"

Anoniem zei

k#vv#-bbäbäänä ä.#--#ää##
##

-ääöpuhzjöpöööö-ä-...i80uuhhuu7
wtueizu45u566-.bgj8errrllllllllllllluippiu9zpro9zuoii
984ij69o9tr5r8i8iiiou

ikj

tove

Anoniem zei

Vertaling:
Ik heb een brief geschreven voor tante Elly en nonkel Jos. Ik weet wel wat er instaat, maar ik ga het nog niet verklappen, dat ga ik volgende week doen.

groetjes

Tove